Vanlig Dag ! Ordinary Day!

Hej ! idag vaknade jag kl 7.15 med ett rus jag drömde en dålig dröm och det var inte så kul men jaja . jag rusa mot köket åt , sen sprang jag rusande mot toan borstade tänderna och sen gick jag mot mitt rum bytte om och cyklade mot skolan. Min första lektion var svenska och det vet ni om ! jag skrev om vad jag jobbade med . När lunch rasten kom så hade jag typ 55 min kemi och det var riktigt roligt THATS IT. när skolan var slut så cyklade jag mot stan med en kompis som heter benjamin vi tog en runda och vi var där 1½ tim. När jag var på väg hem så var det riktigt kalt men jaja man fick ju tåla . när jag kom hem så var det inte så långt tid kvar till träningen så jag bytte om... 40 min senare så är jag i träningen vi började träningen med att jogga 25 min sen hoppade vi på  några trä saker men sen kom allt det roliga vi körde fight . senare kom 2 pass det betyder att jag tränar två gånger. vi började 2 pass med att jogg 10 min sen körde vi fotboll mitt lag van med 10-7 jag gjorde 4 mål och jag blev rätt så nöjd och det tog  15 min så vi hadde 30 min på oss att välja mellan fight eller pomsea så jag tog fight jag tävla med alladin och kristina och dem var riktiga champions asså sen gick jag hem och nu sitter jag framför datorn och bloggar och framför Facebook jaja :) Det var min dag . Bilder kommer imorgon tror jag , ha så kul / Mvh Haroun 



HelloToday I woke up at 7:15 with a rush, I dreamed a bad dream and it was not so fun but yes, yes. I rush to the kitchen forthen I ran rushing to the bathroom brushing his teeth and then I went to my room, switched on and bikedto school. My first lesson was Swedish and do you know aboutI wrote about what I was working on. Whenlunchtime came, I would type 55 min chemistry and it was really fun thats itwhen school was over so I rode to townwith a friend named Benjamin, we took a round and we were there 1 ½ hoursWhen I was on my way home so it was really cold but well, well you did get withstandWhen I got home there was not much time left to practice so I switched on ... 40 minutes later, I am in training, we began training with jogging 25 minutes ago we jumped on a few wooden things but then came all the fun we did fight. later, two passport that means that I train twice. Westarted with 2 passes to jog 10 minutes ago we ran football my team van with 10-7 I made 4 goals and I was prettyhappy and it took 15 minutes so we hadde 30 minutes for us to choose between fight or pomsea so I I took thefight to compete with Alladin and kristina and those were real champions asså then I went home and now I sit at the computer and blogs and in Facebook jaja:) It was my day. Pictures will come tomorrow, I think, have fun / SincerelyHaroun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0