My day

Hejhej, dagen började med ett jädrans ryck. Mobilen börjar pipa och tjuta i väntan på att jag ska stiga upp ur sängen, jag tittar på klockan, 07.20. Herregud, alarmet var inställt på 06.45, men ja, man kan aldrig lita på äldre mobiler. Jag har en gammal Sony Ericsson eftersom min Samsung Galaxy S2 är på lagning, wooho..Hursomhelst så hoppade jag upp ur sängen som en Ninja och sprang till badrummet för att borsta tänderna. Efter det blev det tillbaka till rummet med ett språng för att få på kläderna inför dagen. Det blev ett par chinos och en hoodie. Efter det blev det på med jacka och skor för att gå vidare till cykeln. Jag trampade som en galning i hopp om att komma i tid till skolan. Dagen började med idrott och som ni nu ser så hann jag till skolan i tid, yeehey! Resten av dagen gick hyfsat fort, kom hem vid 4 tiden och sedan var det goda fina Taekwondo träningen.  Väl där började vi med att springa som djur på droger. Efter det blev det fight träning, skönt! Nu är jag här, sittandes på min stol och bloggar och tänker på vad jag ska göra efter detta, aja whatever, jag hittar på något! Ha det gott, Hajj!

/Kristian.


Heyhey, the day began with a damn twitch. The cellphone starts beeping and screaming in wait for me to get out of bed, i take a look at the clock, 07.20. Gosh, the alarm was set for 06.45, anyway, ju can never trust older phones. I have an old Sony Ericsson because my Samsung Galaxy S2 gets a makeover, wooho... Anyway, i jumped out of the bed like a freaking ninja and ran to the bathroom to brush my teeth. After that it was back to the room with a rush to put on my clothes for the day. It was a pair of Chinos and a hoodie. After that it was on with the jacket and the shoes to get to my bike. I pedaled like mad in hope to get to school in time. The day started with sports and as you see, i managed to get to school in time, yeehey! The rest of the day went pretty fast, i got home by 4 and then it was the good old Taekwondo training. We started the training with running, we all ran like animals on drugs. After that it was fight training, nice! Now im here, sitting on my chair and blogging, wonder what to do next, well whatever, ill find something to do! Cheers!

/Kristian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0