Tråkig dag/Dull day

Vaknade klockan  8:00 på morgonen och jag skulle börja klockan 9:00 med idrott... Jag var trött som fan, fixade mig för att gå till skolan och jag orkade inte alls vara med på idrotten så jag sket i det, Jag satt och kollade på istället. Efter det hade vi engelska och det var tråkigt... Men lunchen var bra! När jag sluta för dagen så gick jag hem och åt något litet, nu sitter jag här och bloggar, Vill ha träning men tyvärr så har vi ingen idag. Men vi har imorgon (lördag) 11:00 på morgonen:) Japp det var allt, händer något nytt och som är roligt så skriver jag om det. Eftersom jag har sjukt tråkigt ska jag lägga upp en bild där vi tränade, hittade bilden på internet :)
/Aladdin
Woke up at 8:00 in the morning and I would start at 9:00 o'clock with sports... I was tired as hell, fixed me to go to school and i could not be in the gymnastics because I was tired, So I sat and watched the other instead. After that we had english and that was boring... But the lunch was good! When I quit school I went home and ate, and now i sit here and blog, want training but unfortunately we have none today. But we have tomorrow (saturday) 11:00 in the morning :) Yep that's it, If something new and funny happend I will write about it. Because I dont have something to do I will post a picture when we are training, found the picture on the internet :)
/Aladdin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0