Today's story! Dagens berättelse !


Jag vaknade på morgonen och var riktigt trött som vanligt. Jag åt och cykla till skolan och då hade jag första lektionen matte och det var riktigt drygt. Halva dagen gick fort jag kämpade på plugget ända fram till lunch rasten och det var helt okej . Efter det hade jag bild och då rittade jag min ritnig och sedan efter så hadde jag idrott det var riktigt roligt vi spelade handboll. Jag cyklade hem sen gjorde en liten bit av min läxa och det  tog 1 timme. Jag bytte om och pappa körde mig till tränigen. Och då började jag jogga och det tog 20 min efter det körde vi fight och det var rätt så kul efter det kommer det mest jobbigaste träning vi fick sparka medans vi sprang och det var RIKTIGT DRYGT ! Detta var min dag . MVH / Haroun



IN ENGLiSH !

I awoke in the morning and was really tired as usual. I ate and cycling to school and then I had the first lesson, math, and it was really good. Half the day went fast as I struggled in school stuff right up until the lunch break and it was alright. After that, I had the picture and then I ride my import drawings and then after so hadde I sport it was really fun we played handball. I biked home then did a little bit of my homework and it took 1 hour. I switched on and daddrove me to the woods again. And then I started jogging and it took 20 minutes after we ran the fight and it waspretty fun after that, the most hardest workout we had to kick while we ran and it was REALLY LITTLE OVER! This was my day. BY / Haroun



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0