Sjuk dag!/Sick Day!

Jag vaknade halv 8 på morgonen och fixade mig för att gå till skolan. Första lektionen var idrott och det gick bra där. Sen var det engelska och det var tråkigt... Men till slut kom lunchen och då gick jag hem och åt lite sen gick jag tillbaka till skolan och då var det bara 2 lektioner kvar! :) När vi slutade gick jag hem och sov. Jätte skönt! Vaknade sen och då var det dags för träning fixade mig och sen cyklade jag till Taekwondo-klubben. Tränade i 2 timmar! Första timmen fight eftersom jag ska vara med i Trelleborg Open 2012! Jag längtar... Men iallafall andra timmen var det bara lite sparkar och sånt. Efter träningen gick jag hem och åt nudlar! Jätte gott :) Nu ska jag se Criminal Minds.Yey!
/Aladdin
I woke up 7:30 in the morning and fixed me to go to school. The first lesson was gymnastics and it were well there. The it was english and it was boring... But in the end it was lunch time, and then I went home and ate a bit then i went back to school and then it was just two classes left! :) When we finished I went home and slept. Really good! Woke up and then it was time for training I fixed myself and then I cycled to the Taekwondo Club. I trained in 2 hours! The first hour was fight because I will compete in Trelleborg Open 2012! I can not wait... But anyway the second hour it was just some kicks and stuff. After training I went home and ate noodles!!! Really good :) Now I am going to watch Criminal Minds. Yey!
/Aladdin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0