Pain!

Hej!
Idag på träningen kom vår tränare Chakir Chelbat tillbaka, men de som ska vara med Trelleborg open hade Niclas som tränare. På träningen var jag med Haroun för det mesta, men under träningen fick Haroun ont i magen och jag fick ont i axeln. Haroun kunde inte träna mer för hans mage så han gick och kollade på när vi andra tränade på läktaren med Hassan. Andra timmen så tränade jag med Ahmed, och eftersom han är kort så var det lite konstigt men inget jag inte klarar. 
/Denis

Hi!
Today
our coach Chakir Chelbat come back, but those that who will be compete on Trelleborg Open had Niclas as coach. In training, I was with Haroun for the most part, but during exercise Haroun got stomach ache and I had a sore shoulder. Haroun was unable to practice more when his stomach hurted so he went and looked at the rest of us trained in the stands with Hassan. The second hour I trained with Ahmed, and because he is short, it was a little strange but nothing I can't do.
/Denis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0