Medium day. Mellan dag.

Idag var skolan okej. Jag hade slöjd, bild och idrott vilket är kul. Sen hade jag matte och en kvarts lektion kemi. När jag kom hem så var jag på laptopen för det mesta tills jag skulle på träning. På tränigen fick jag magont och rggskadan från igår kom tillbaka, vilket betyder att jag inte kunde ge det mitt bästa. När andra timme skulle börja så fick jag riktigt mycket ont i magen och kunde bara var med en halvtimme. Jag hoppas att det blir bättre till Trelleborg open
/Denis

Today was okay school. I did crafts, art and sport which is fun. Then I had math and a quarter of a lesson chemistry. When I got home I was on the laptop for the most time until I was time for training. In the traning I got stomach pain and backpain again from yesterday, which means I could not give it my best. When the second hour would start I got a lot of stomach pain and could just train for half an hour. I hope it will be better to Trelleborg open!
/Denis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0