Galen dag! Crazy day!

När jag vaknade var det iskallt både ute och inne. När jag gick i skolan så hade jag gympa som första lektion, där jag blev mördad. jag fick en tackling i ryggen. sen dess har jag haft riktigt ont i ryggen. När träningen skulle börja så kunde jag inte springa men tack vara Ismail som fixa den gick det mycket bättre. På träningen tränade vi sparkar och sprang mycket.
LÄNGTAR TILL TRELLEBORG OPEN 2012
/Denis

When I woke up it was freezing inside and outside. When I went to school I had the gym as that first lesson, which I got killed at. I got a tackle in the back. Since then I have had pain in the back. When the training would start so I could not run, but thanks to Ismail who fix my back by doing it worse it went much better. In practice, we trained kick and ran a lot.
I CANT WAIT TO TRELLEBORG OPEN 2012
/Denis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0