Vi är tillbaka igen/We are back again

Hej!
Det var ett tag sen vi bloggade, vet inte varför det varit så men det var dåligt. Därför tänkte jag blogga nu och får hoppas de andra som är med bloggar lite mer än vad dem brukar :) Jag tänkte berätta om några saker som hänt. Jag var med i Trelleborg Open och jag förlorade min första match av 5. Det var kul ändå. Vi tränade med koreanerna varje dag i sportlovet. Fredagen i sportlovet var sista träningen med dem :( Vi alla saknar dem redan.
Jag ska träna idag 19.00 till 20.00, sen kanske jag skriver mer.
/Aladdin
Hello!
It's been a while since we blogged, I dont know why but it's bad. Because of that I will blogging now and have to hope the others guys who own this blog with me will blogg a little bit more than they usually do :) Today I'm telling you about some stuff that happend. I was in Trelleborg Open and i fighted and lost my first match of 5. It was funny anyway. We trained with the koreans every day of out holiday. On Friday in the Holiday was the last training with them :( We all miss them already.
I will be training today 19.00 to 20.00 then I might write more.
/Aladdin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0