Buuuh :(

Det har varit en sjukt jobbig dag idag, Vaknade 9.00 och skulle upp och fixa mig men sen bara jag somnade huh? Sen vaknade jag 10.00 igen och var tvungen skynda lite för 10.30 skulle jag cykla till träningen. Jag vet nog varför jag vaknade 09.00 och råkade somna snabbt om igen, Min kusin sov över hos mig och vi spelade dator och såg filmer till klockan 3 på natten... Men iallafall jag tränade idag 11.00 började vi. Men idag var det en speciell träning som det kommer vara typ 3 veckor framåt, Koreaner tränade oss :) 4 koreaner har idag varit hos oss och tränat oss och dem kommer ju vara här ett tag till. Det var jobbigt men ändå rätt så kul. Efter träningen ville jag bara sova, så när jag kom hem åt jag lite, efter det sov jag! Vaknade för en stund sen och nu sitter jag här och bloggar. Kommer ej blogga mer idag men kanske imorgon  :)
/Aladdin
It has been a annoying day today, I woke up 9.00 and had to get up and fix me, But then I just fell asleep again, huh? Then I woke up 10.00 again and had a little rush of 10.30 I would bike to training. I know why I woke up 9.00 and fell asleep quickly again, My cousin sleeped over at my house and we played computer and watched movies till 3 AM... But anyways I trained today at 11.00, But today it was a special training and it will be like that 3 weeks ahead, Koreans trained us :) 4 Koreans have now been with us and trained us and they will be here a while longer as I have said :)It was tough but still pretty fun. After training I just wanted to sleep, So when I got home I ate a little bit, After that i slept! Woke up a while ago and now I am sitting here and blogging. I will not be blogging more today, but maybe tomorrow :)
/Aladdin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0